Pasākumu kalendārs
<< Jūlijs 2017 >>
POTCPSSv.
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
A  A  A
Lapas karte






Vai izbaudīji "Cēsis 811" svētkus?
 Skatīt atbildes








Sākums » Aktualitātes » Sports » Ārstnieciskā vingrošana - pilates

Ārstnieciskā vingrošana - pilates

Otrdienās, plkst.10.00, Koprades mājā "SKOLA6" notiks vingrošanas nodarbības muguras un vispārējai veselībai, dzīvesspēka stiprināšanai, prieka un vitalitātes vairošanai, kuras vadīs pieredzējusi vingrošanas trenere Rudīte Truce.

„Kustības – dzīvības un spēka avots.” /Elēna Vaita/

Pēc statistikas datiem visbiežākais ārsta apmeklēšanas iemesls ir nogurums un nespēks.
Kāpēc cilvēki ir tik noguruši?
Tāpēc, ka cilvēki ir fiziski neaktīvi.
Zinātnieki ir atklājuši, ka mūsdienu paaudzei šūnās ir samazināts mitohondriju skaits. Katrā šūnā ir sava spēka ražošanas stacija un to sauc par mitohondrijiem. Tie piesaista glikozi no ārpuses, jeb uztura un mitohondrijiem ir nepieciešams piesaistīt skābekli no šūnas, lai ražotu enerģiju.

Ir arī zāles tam visam un tās ir kustības, jo mitohondriju skaits vairojas pie sistemātiskām kustībām. Uzsākot kustības, jūsu smadzenes saņem signālu – nepieciešami vairāk mitohondriji, organisms sāk tos ražot un vienlaicīgi tiek ražota enerģija.

Ir vismaz 90 iemesli, lai vingrotu, , lūk daži:
Vingrošana
- Vairo enerģiju, regulē vielmaiņu
- stiprina sirds veselību un regulē asisnsspiedienu
- nostiprina kaulus, uzlabo stāju un izskatu
- palielina asins apjomu, tas savukārt palīdz piesaistīt vairāk skābekli un tas savukārt uzlabo smadzeņu darbību
- palielina elastīgumu gan šūnu, gan orgānu, gan emociju un garīgās veselības ziņā
- neitralizē sāpes, nostiprina imūno sistēmu, samazina uzņēmību pret slimībām
- sekmē atveseļošanos no astmas, migrēnas, kuņģa čūlas, stenokardija, infarkta, vēža
- aizkavē priekšlaicīgu novecošanos, uzlabo sejas ādas krāsu, stimulē iekšējo organu darbību utt.


Taču argumenti, lai nevingrotu ir
- augsts slinkuma koeficents, nepietiekama uzņēmība un pietiekams daudzums atrunu.

Ieteicams pirms nodarbību uzsākšanas vai atsākšanas konsultēties ar savu ģimenes ārstu par vispārējo veselības stāvokli.
- līdzi ņemt vingrošanas paklāju (var arī sedziņu)
- apģērbu izvēlēties ērtu un no dabīga materiāla, kas netraucē un nespiež
- vingrojam basām kājām vai zeķēs
- neēst 2 stundas pirms un 1 stundu pēc nodarbības
- līdzi ņemt ūdeni, lai pēc fiziskas slodzes var padzerties.
                     
Nodarbības vada vingrošanas trenere, veselīga dzīvesveida entuziaste Rudīte Truce, tel.28356065

Publicēšanas datums: 2017. gada 27. februāris  

Pievienot komentāru

Twitter Facebook Draugiem cesis.lv Pieslēgties un komentēt ar


Printēt