Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Bibliotēkas apmeklētāju apkalpošanas kārtība

Bibliotēkas apmeklētāju apkalpošanas kārtība

Covid-19 vīrusa izplatības laikā bibliotēka nodrošina:

  • GRĀMATU APMAIŅU

Lai Cēsu Centrālās bibliotēkas lasītāji saņemtu interesējošos izdevumus, tos nepieciešams iepriekš rezervēt bibliotēkas elektroniskā kopkataloga autorizētajā sistēmā "Mana bibliotēka", telefoniski vai rakstot e-pastā.

Rezervēto izdevumu saņemšana notiek darbadienās no plkst. 10.00 līdz 18.00 pie ieejas durvīm no Raunas ielas puses, spiežot durvju zvana pogu "reģistrācija".

  • DRUKĀŠANU, KOPĒŠANU, SKENĒŠANU UN LAMINĒŠANU

Maksas pakalpojuma iepriekš jāpiesaka e-pastā vai pa tālruni 64122879 vai 20236342.

Bibliotēkas apmeklētājiem šobrīd netiek nodrošināta pieeja pie datoriem, tāpēc dokumentus, kurus nepieciešams izdrukāt, iesūtiet e-pastā vai saglabājiet USB atmiņas kartē, kuru bibliotēkas apmeklēšanas reizē iedodiet bibliotekārei. Izdruku saņemšana un norēķināšanās notiek, apmeklējot bibliotēku klātienē.

Dokumentu izdruku, kopiju, skenēšana un laminēšana notiek, ievērojot personas datu aizsardzības nosacījumus.

Joprojām aicinām izmantot bibliotēkas piedāvātos elektroniskos pakalpojumus! Pakalpojumu sarakstu meklē ŠEIT!

Bibliotēkā saņemtos izdevumus ir iespēja ievietot grāmatu nodošanas kastē pie ieejas vārtiem no Raunas ielas puses vai grāmatu apmaiņas laikā atstāt bibliotēkā.

Kontaktinformācija: e-pasts: info@biblioteka.cesis.lv
Tālr. Pieaugušo apkalpošanas nodaļa: 64122879, 20236342
Tālr. Bērnu apkalpošanas nodaļa: 64122605, 25668580

Datums: 2021. gada 8. aprīlis