Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

"Adven" aicina iedzīvotājus izteikt viedokli par sniegto pakalpojumu kvalitāti

"Adven" aicina iedzīvotājus izteikt viedokli par sniegto pakalpojumu kvalitāti

“Adven” aicina Cēsu iedzīvotājus izteikt savu viedokli par sniegto centralizētās siltumapgādes pakalpojumu kvalitāti, aizpildot klientu aptauju. 

Uzņēmuma klienti aicināti sniegt savu vērtējumu, piemēram, par pēdējos gados realizētajiem modernizācijas projektiem, darbinieku palīdzību problēmsituāciju risināšanā un informācijas pieejamību par sniegto pakalpojumu.

“Mums rūp klientu apmierinātība ar sniegto pakalpojumu. Nemitīgi raugāmies uz kopējās sistēmas un sniegtā pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu, tāpēc klientu viedoklis mums ir ļoti svarīgs ” pauž Adven Latvia biznesa vadītājs Māris Kānītis. 

Klientu aptauja pieejama šeit un tā būs aktīva līdz pat 30.jūnijam. “Adven” informē, ka aptauja ir anonīma un izmantotie dati tiks izmantoti sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Anketas aizpildīšanas laiks – 3 līdz 5 minūtes. 

Par uzņēmumu: “Adven” ir vadošais partneris enerģijas pārejas posmā Ziemeļvalstīs un Baltijā ar vairāk nekā 50 gadu pieredzi. Uzņēmums ir vadošais enerģijas un ūdens pārstrādes risinājumu sniedzējs Ziemeļeiropā un tā darbības tīkls ar vairāk nekā 500 darbiniekiem aptver Somiju, Zviedriju, Norvēģiju, Nīderlandi, Igauniju un Latviju. “Adven” Latvijas tirgū ienāca pirms četriem gadiem, koncentrējoties uz ilgtspējīgāku centralizētās siltumapgādes pakalpojumu attīstību reģionā. Šajā laikā atjaunojamo energoresursu īpatsvars ir pieaudzis no 50% 2018.gadā līdz 91% 2022.gadā.

Papildu informācijai:
Rūta Reinsone
“Adven Latvia” mārketinga un komunikācijas speciāliste
E-pasts: ruta.reinsone@adven.com
Mob. tālr.: +371 29988742

Datums: 2023. gada 16. jūnijs