Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Aicina darbā Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītāja vietnieku komunikācijas jautājumos

Aicina darbā Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītāja vietnieku komunikācijas jautājumos

Cēsu novada pašvaldība aicina darbā Cēsu novada Centrālās administrācijas Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītāja vietnieku komunikācijas jautājumos (amata vieta uz noteiktu, darbinieka ilgstošas prombūtnes laiku).

Cēsu novada pašvaldība (turpmāk -  arī pašvaldība) ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Meklējam Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītāja vietnieku komunikācijas jautājumos, kurš vai kura vadīs sabiedrības informēšanu par Cēsu novada un pašvaldības aktualitātēm. 

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt pašvaldības iekšējo un ārējo komunikāciju, analizējot un koordinējot komunikācijas stratēģiju pašvaldībā un aktivitātes pašvaldības informācijas kanālos;
  • vadīt sabiedrības iesaistes pasākumus un to komunikāciju;
  • vadīt un koordinēt komunikācijas speciālistu ikdienas darbu;
  • koordinēt komunikācijas aktivitātes pašvaldības pakļautības iestādēs;
  • vadīt un koordinēt delegāciju vizītes;
  • vadīt pašvaldības dalību un informatīvās kampaņas nacionāla mēroga publiskos pasākumos.

Nepieciešamās kompetences:

  • augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs;
  • vismaz divu gadu darba pieredze sabiedrisko attiecību vai komunikācijas jomā;
  • pieredze darbā ar zīmolvedības projektiem;
  • ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas;
  • ļoti labas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • vēlama pieredze projektu vadībā;
  • vēlama pieredze mājaslapu administrēšanā;
  • vēlama pieredze ar grafisko dizainu un attēlu apstrādes programmām.

Personiskās īpašības:

  • orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu;
  • konceptuāla, analītiska un stratēģiska domāšana;
  • spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;

Mēs piedāvājam:

  • darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu 1613 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
  • profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
  • veselības apdrošināšana pēc 3 mēnešiem, sociālās garantijas.

CV, pieteikuma vēstuli iesniegt personīgi (Cēsu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, Cēsu novada Centrālā administrācijā, Raunas iela 4, Cēsis) vai elektroniski, sūtot uz e-pastu vakances@cesunovads.lv ar norādi “vadītāja vietnieks komunikācijas jautājumos” līdz 2023.gada 11.maijam (ieskaitot).

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada Centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: 
dome@cesunovads.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.
Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā 
www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".

Datums: 2023. gada 26. aprīlis