Cēsu novada pašvaldība aicina darbā pašvaldības iestādes "Uzņēmējdarbības un tūrisma pārvalde" vadītāju (darbs uz nenoteiktu laiku).
Cēsu novada pašvaldība ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja saskati iespējas un vēlies palīdzēt Cēsu novadam augt, tad pievienojies mūsu komandai!
Mēs aicinām darbā mērķtiecīgu un zinošu pašvaldības iestādes “Uzņēmējdarbības un tūrisma pārvalde” vadītāju, kurš vai kura spēs veiksmīgi organizēt aģentūras darbu, plānot un attīstīt uzņēmējdarbības, tajā skaitā arī tūrisma nozares vidi Cēsu novadā.
Prasības pretendentiem / -ēm:
- Augstākā izglītība vēlams uzņēmējdarbības, tūrisma vai sabiedrības vadības jomās;
- Vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā vai starptautisku, liela mēroga projektu vadībā uzņēmējdarbības vai tūrisma jomā;
- Izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, veiksmīgu uzņēmējdarbības attīstību, investīciju piesaisti;
- Izpratne par tūrisma nozari Latvijā un tūrisma produktu veidošanas pamatprincipiem;
- Izpratne par finansēm, vispārējiem uzskaites un plānošanas principiem;
- Izpratne par personāla vadības jautājumiem;
- Finanšu piesaistes instrumentu pārzināšana;
- Izpratne par publiskā sektora darbības principiem;
- Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas, citas svešvalodas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- Piemīt citas veiksmīgai amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās prasmes (vadības un komandas darba prasmes, pārmaiņu vadība, ļoti labas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes, labas IT lietošanas prasmes, dokumentu sagatavošanas prasmes, u.tml.) un zināšanas (pašvaldības iestāžu darbu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, zināšanas par projektu pieteikumu sagatavošanu un projektu ieviešanu).
Personiskās īpašības un prasmes:
- Efektīvas plānošanas prasme, precizitāte un loģiskā domāšana;
- Pašiniciatīva, atbildība;
- Vadības prasme;
- Prasme strādāt komandā;
- Prezentācijas prasmes;
- Atvērtība pārmaiņām un iniciatīva, vēlme iesaistīties inovācijās;
- Ļoti labas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes.
Tev būs iespēja:
- Veidot uzņēmējdarbības un tūrisma attīstības politiku Cēsu novadā;
- Nodrošināt pasākumus un aktivitātes uzņēmējdarbības un tūrisma attīstībai novadā;
- Veicināt uzņēmējdarbības vides attīstību un investīciju piesaisti Cēsu novadam;
- Nodrošināt un atbalstīt uzņēmējdarbības, tūrisma un izklaides pasākumu norisi novadā;
- Rūpēties par Aģentūras pārvaldībā esošu tūrisma objektu pārvaldīšanu, saglabāšanu, ilgtspējīgu attīstību, kā arī Cēsu novada pašvaldības īpašumā esošu tūrisma objektu izmantošanu tūrisma vajadzībām un to popularizēšanu;
- Veicināt kultūrizglītojošo darbu tūrisma jomā un veselīga un aktīva dzīvesveida popularizēšanu, kā arī veicināt Cēsu novada atpazīstamību Latvijā un pasaulē, u.c.
Mēs sagaidām, ka Tu:
- Spēsi vadīt iestādes komandu, motivējot to kopēju mērķu sasniegšanai;
- Plānosi un vadīsi tūrisma nozares un uzņēmējdarbības vides attīstību Cēsu novadā;
- Nodrošināsi uzņēmējdarbības vides attīstības stratēģijas izstrādi un ieviešanu;
- Strādāsi pie investīciju piesaistes prioritārajās nozarēs, teritorijās un objektos;
- Attīstīsi Cēsu pilsētu kā radošo industriju centru Latvijā un strādāsi pie koprades centru tīkla attīstības;
- Koordinēsi iestādes gada budžeta sagatavošanu un veiksi tā ieviešanas uzraudzību;
- Sekosi jaunākajām pasaules tendencēm tūrismā;
- Pārstāvēsi iestādi ar investīciju, uzņēmējdarbības, tūrisma, novada zīmolvedības un starptautiskās sadarbības jomām saistītās valsts un pašvaldības institūcijās, starptautiskās organizācijās un darba grupās, plašsaziņas līdzekļos, u.c.
Iesniedzamie dokumenti:
- CV (pretendenta dzīves un darba gaitu apraksts);
- motivēta pieteikuma vēstule, iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām.
Mēs piedāvājam:
- Darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
- Stabilu atalgojumu (2541 EUR pirms nodokļu nomaksas);
- Profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
- Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem, sociālās garantijas;
- Papildatvaļinājuma dienas;
- Elastīga darba laika organizēšanu ar iespēju strādāt attālināti;
- Ja jaunā speciālista dzīvesvieta ir ārpus Cēsu novada pašvaldības administratīvās teritorijas, speciālistam pastāv iespēja pretendēt uz apdzīvojamo platību.
Konkursā iesniedzamos dokumentus iesniegt elektroniski, sūtot uz e-pastu vakances@cesunovads.lv ar norādi „Konkursam uz Uzņēmējdarbības un tūrisma pārvaldes vadītāja amatu” līdz 2025. gada 12. martam.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Konkursa Nolikumu skatīt šeit.
"Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada Centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.
Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".