Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairāk
CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
aicina darbā
Cēsu novada Centrālās administrācijas
iepirkumu speciālistu
(1 amata vienība, darbs uz noteiktu laiku)
Cēsu novada pašvaldība ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja vēlies īstenot iespējas un augt kopā ar mums, pievienojies mūsu komandai!
Mēs meklējam kolēģi iepirkumu speciālistu Juridiskās pārvaldes Iepirkumu nodaļā, kurš vai kura spēj pārstāvēt Cēsu novada pašvaldību kā pasūtītāju publisko iepirkumu jautājumos.
Galvenie amata pienākumi:
· Izstrādāt juridiskus dokumentus iepirkumu jomā un dokumentēt iepirkumu procesu;
· izvērtēt iesniegtos piedāvājumus un sniegt kolēģiem konsultācijas iepirkumu jautājumos;
· piedalīties iepirkumu komisiju darbā;
· nodrošināt iestādes pārstāvību kompetentās ar iepirkumu jomu saistītās iestādēs;
· nodrošināt dažādu pārvaldes dokumentu sagatavošanu, tajā skaitā, dažāda veida līgumu, iesniegumu, pieteikumu, vēstuļu, u.c. dokumentu sagatavošanu, izskatīšanu un saskaņošanu;
· konsultēt savas kompetences ietvaros.
Prasības pretendentiem / -ēm:
· Vismaz otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs vai ekonomikā);
· vismaz viena gada pieredze publisko iepirkumu organizēšanā vai vadīšanā;
· izpratne par publisko iepirkumu jomu regulējošo normatīvo aktu piemērošanu, normatīvo aktu pārzināšana;
· zināšanas un pieredze iepirkumu dokumentācijas pārvaldības vai uzraudzības procesos;
· teicamas latviešu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
· iemaņas darbā ar biroja tehniku, pieredze darbā ar elektroniskām datu ievades sistēmām.
Personiskās īpašības:
· efektīvas plānošanas prasme, precizitāte un loģiskā domāšana;
· pašiniciatīva, atbildība;
· prasme strādāt komandā;
· labas saskarsmes prasmes.
Mēs piedāvājam:
· Darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
· profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
· veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem, sociālās garantijas;
· papildatvaļinājuma dienas;
· elastīga darba laika organizēšanu ar iespēju strādāt attālināti;
· ja jaunā speciālista dzīvesvieta ir ārpus Cēsu novada pašvaldības administratīvās teritorijas, speciālistam pastāv iespēja pretendēt uz apdzīvojamo platību;
· stabilu atalgojumu (1484 EUR pirms nodokļu nomaksas).
CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv ar norādi “iepirkumu speciālists” līdz 2025. gada 2. janvārim (ieskaitot).
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
E-adrese
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv