Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu muzejs” aicina pieteikties uz apmeklētāju centra vadītāja amatu Cēsu muzejā (uz nenoteiktu laiku no 07.10.24.).
Piedāvājam darbu brīnišķīgā vietā – Cēsu pilī, vienā no apmeklētākajiem tūrisma objektiem Latvijā. Ja esat laipns un viesmīlīgs, nebaidieties no darba brīvdienās un svētku dienās, tad aicinām pievienoties mūsu komandai!
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt apmeklētāju centra darbu, tai skaitā plānot centra darbinieku darba laika grafiku un sekot tā izpildei;
- nodrošināt izcilu Muzeja klientu apkalpošanas servisu, panākot plānoto finanšu mērķu sasniegšanu;
- sagatavot piedāvājumus klientiem, piemērojot pakalpojumu cenas un veikt pārrunas par līgumu slēgšanu;
- nodaļas kompetencē esošo Līgumu (tūroperatoru, autoratlīdzības, teritorijas nomas u.c.) sagatavošana;
- veikt un atbildēt par Muzeja organizēto pasākumu norisi un praktisko nodrošinājumu;
- veikt Muzeju klientu apkalpošanu un kases žurnāla noformēšanu un aizpildīšanu, atbilstoši spēkā esošajam normatīvam regulējumam;
- pārraudzīt apmeklētāju centra pārdodamo grāmatu un suvenīru sortimentu, sadarboties ar suvenīru piegādātājiem, veikt preču inventarizāciju, uzskaiti, izlietoto materiālo vērtību norakstīšanu un atskaišu sagatavošanu;
- plānot un koordinēt sadarbību ar Apmeklētāju centra darba nodrošināšanai nepieciešamo saimniecisko preču un pakalpojumu piegādātājiem;
- nodrošināt aktuālās informācijas pieejamību Muzeja mājas lapā, sociālo tīklu profilos un cita veida interneta resursos un mārketinga aktivitātēs (akcijās, prezentāciju pasākumos, gadatirgos un tamlīdzīgi);
- sagatavot Muzeja komunikācijas plānu un nodrošināt tā īstenošanu;
- veikt Muzeja apmeklētāju statistikas apkopošanu un analizēšanu.
Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība vadības vai viesmīlības jomā;
- vismaz 2 gadu darba pieredze komandas darba vadībā, viesmīlības vai klientu apkalpošanas jomā;
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas. Papildu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- zināšanas par finanšu dokumentiem, mārketingu un lietišķo komunikāciju;
- labas datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes;
- teicamas komunikācijas prasmes;
- koleģialitāte, atbildības sajūta un precizitāte.
Piedāvājam:
- darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
- interesantu, ļoti dinamisku un atbildīgu darbu;
- atalgojumu 1200,00 EUR mēnesī (bruto) un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
- darba vietu Cēsu pils kompleksā;
- individuālās izaugsmes un attīstības iespējas;
- atsaucīgus, profesionālus un azartiskus kolēģus;
Darba uzsākšana no 7.oktobra. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski
zane.malcjonoka@cesunovads.lv līdz 2024.gada 30.septembrim. Tālrunis informācijai: 28631097.