Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

"Cēsu muzejs" aicina darbā apmeklētāju centra vadītāju

"Cēsu muzejs" aicina darbā apmeklētāju centra vadītāju
Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu muzejs” aicina pieteikties uz apmeklētāju centra vadītāja amatu Cēsu muzejā (uz nenoteiktu laiku no 07.10.24.).
 
Piedāvājam darbu brīnišķīgā vietā – Cēsu pilī, vienā no apmeklētākajiem tūrisma objektiem Latvijā. Ja esat laipns un viesmīlīgs, nebaidieties no darba brīvdienās un svētku dienās, tad aicinām pievienoties mūsu komandai!
 
Galvenie darba pienākumi:
  • plānot, organizēt un vadīt apmeklētāju centra darbu, tai skaitā plānot centra darbinieku darba laika grafiku un sekot tā izpildei;
  • nodrošināt izcilu Muzeja klientu apkalpošanas servisu, panākot plānoto finanšu mērķu sasniegšanu;
  • sagatavot piedāvājumus klientiem, piemērojot pakalpojumu cenas un veikt pārrunas par līgumu slēgšanu;
  • nodaļas kompetencē esošo Līgumu (tūroperatoru, autoratlīdzības, teritorijas nomas u.c.) sagatavošana;
  • veikt un atbildēt par Muzeja organizēto pasākumu norisi un praktisko nodrošinājumu;
  • veikt Muzeju klientu apkalpošanu un kases žurnāla noformēšanu un aizpildīšanu, atbilstoši spēkā esošajam normatīvam regulējumam;
  • pārraudzīt apmeklētāju centra pārdodamo grāmatu un suvenīru sortimentu, sadarboties ar suvenīru piegādātājiem, veikt preču inventarizāciju, uzskaiti, izlietoto materiālo vērtību norakstīšanu un atskaišu sagatavošanu;
  • plānot un koordinēt sadarbību ar Apmeklētāju centra darba nodrošināšanai nepieciešamo saimniecisko preču un pakalpojumu piegādātājiem;
  • nodrošināt aktuālās informācijas pieejamību Muzeja mājas lapā, sociālo tīklu profilos un cita veida interneta resursos un mārketinga aktivitātēs (akcijās, prezentāciju pasākumos, gadatirgos un tamlīdzīgi);
  • sagatavot Muzeja komunikācijas plānu un nodrošināt tā īstenošanu;
  • veikt Muzeja apmeklētāju statistikas apkopošanu un analizēšanu.
Prasības pretendentam:
  • augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība vadības vai viesmīlības jomā;
  • vismaz 2 gadu darba pieredze komandas darba vadībā, viesmīlības vai klientu apkalpošanas jomā;
  • teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas. Papildu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • zināšanas par finanšu dokumentiem, mārketingu un lietišķo komunikāciju;
  • labas datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes;
  • teicamas komunikācijas prasmes;
  • koleģialitāte, atbildības sajūta un precizitāte.
Piedāvājam:
  • darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
  • interesantu, ļoti dinamisku un atbildīgu darbu;
  • atalgojumu 1200,00 EUR mēnesī (bruto) un sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
  • darba vietu Cēsu pils kompleksā;
  • individuālās izaugsmes un attīstības iespējas;
  • atsaucīgus, profesionālus un azartiskus kolēģus;
Darba uzsākšana no 7.oktobra. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniegt elektroniski zane.malcjonoka@cesunovads.lv līdz 2024.gada 30.septembrim. Tālrunis informācijai: 28631097.
Datums: 2024. gada 19. septembris