Aicinām darbā Cēsu novada pašvaldības revidentu, kurš vai kura prastu pārliecināties vai finanšu pārskati ir sagatavoti atbilstoši normatīvajiem aktiem un sniegtu patiesu informāciju par pašvaldības iestāžu finansiālo stāvokli, darbības rezultātiem un efektivitāti.
Ja saskati iespējas un vēlies palīdzēt Cēsu novadam augt, tad pievienojies mūsu komandai!
Revidenta galvenie amata pienākumi:
- Izstrādāt ikgadēju pašvaldības revīzijas plānu;
- Veikt revīzijas saskaņā ar gada revīzijas plānu un tajā norādītajiem revīzijas mērķiem kā arī veikt citas pārbaudes un revīzijas pēc nepieciešamības;
- Sniegt profesionālas konsultācijas, ieteikumus, vērtējumus un rekomendācijas speciālistiem pašvaldībā finanšu, grāmatvedības, nodokļu u.c. jautājumos, iestādes efektīvas darbības uzlabošanai;
- Izstrādāt ieteikumus, kas veicinātu publisko pakalpojumu pilnveidošanu, izmaksu samazināšanu, pieejamo resursu efektīvu izmantošanu, līdzekļu ietaupījumu pašvaldības budžetā;
- Sagatavot revīzijas pārbaudes aktus, ziņojumus Domei par revīzijās konstatēto un sniegt rekomendācijas;
- Sadarboties ar ārējām revīzijas iestādēm ārēju revīziju veikšanas gadījumos, sagatavot nepieciešamo informāciju un skaidrojumus;
- Sadarbojoties ar pašvaldības struktūrvienībām, iestādēm, aģentūrām un kapitālsabiedrībām, iesaistīties Domes lēmumprojektu sagatavošanā ar mērķi nodrošināt to tiesiskumu, ekonomiskumu un efektivitāti.
Revidenta amata kandidāta prasības:
- Augstākā izglītība (vēlams finanšu vadības / ekonomikas / grāmatvedības jomā);
- Praktiska darba pieredze vismaz 2 gadi pēdējo 7 gadu laikā finanšu vadībā un / vai revīzijā, finanšu kontrolē;
- Zināšanas par iekšējo kontroli un risku vērtēšanu;
- Zināšanas publiskā sektora un komercdarbības jomā; finanšu plānošanā, nodokļu jautājumos un grāmatvedības jomā; darba tiesību jomā; kvalitātes vadībā; publisko iepirkumu jomā;
- Normatīvo aktu pārzināšana amata kompetencē esošajās darbības jomās;
- Iepriekšēja pieredze ZZ Dats Vienotās pašvaldības sistēmas programmatūrās tiks uzskatīta par priekšrocību.
Revidenta amata kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm:
- Orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu;
- Spēja veidot efektīvu komunikāciju;
- Konceptuāla, analītiska un stratēģiska domāšana;
- Spēja pieņemt objektīvus lēmumus un uzņemties atbildību;
- Organizācijas vērtību apzināšanās
Iesniedzamie dokumenti:
- Motivācijas vēstule un dzīves gaitas apraksts (CV);
Mēs piedāvājam:
- darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
- veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
- stabilu atalgojumu (1600 EUR pirms nodokļu nomaksas).
Konkursā iesniedzamos dokumentus iesniegt klātienē (Cēsu novada centrālajā administrācijā, Raunas iela 4, Cēsis, Cēsu novads) vai sūtot uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv ar norādi “Revidents” līdz 2022. gada 2.maijam.
Informācija par personas datu apstrādi
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika"