Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Cēsu novada pašvaldība aicina darbā uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāju – attīstības projektu vadītāju

Cēsu novada pašvaldība aicina darbā uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāju – attīstības projektu vadītāju

CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
aicina darbā
Cēsu novada Centrālās administrācijas 
Attīstības pārvaldes
Uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāju – attīstības projektu vadītāju
uz nenoteiktu laiku

 

Cēsu novads ir drosmīga pašvaldība. Mūsu mērķis ir kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā. Apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts serviss un profesionāli speciālisti. Ja vari un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu attīstīties Cēsu novada un Latvijas uzņēmējdarbības videi, tad pievienojies mūsu komandai!

Aicinām darbā pozitīvu un uz risinājumu atrašanu vērstu Uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītāju – attīstības projektu vadītāju!

Nepieciešamās kompetences:

  • augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinātņu jomās;
  • vismaz trīs gadu praktiskā pieredze ar uzņēmējdarbību un / vai uzņēmējdarbības vides attīstību saistītā jomā;
  • vēlama projektu vadīšanas un ieviešanas pieredze;
  • vēlama pieredze komandas, struktūrvienības vadībā;
  • vēlama pieredze investīciju piesaistes piedāvājumu sagatavošanā;
  • pamata zināšanas publiskā sektora pārvaldībā;
  • prasmes darbā ar ES fondu un citu finanšu līdzekļu piesaisti;
  • ļoti labas komunikācijas un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos;
  • mūsdienām atbilstošas datorprasmes.

Tev tiks dota iespēja

piedalīties Cēsu novada uzņēmējdarbības vides attīstībā, veidojot Cēsu novadu par pievilcīgu vietu uzņēmējdarbībai un investīcijām. Ņemot vērā Cēsu novada atvērtību inovācijām, Tev būs iespēja īstenot dažādas idejas un projektus, lai veicinātu uzņēmējdarbības attīstību, atbilstoši 21. gadsimta izaicinājumiem.

Mēs sagaidām,

ka Tu strādāsi investīciju piesaistē Cēsu novadam, sadarbosies ar Cēsu novada un Vidzemes uzņēmējiem un būsi aktīvs Cēsu uzņēmējdarbības vides attīstības politikas izstrādē un ieviešanā. Mēs redzam, ka Tu esi uz sadarbību vērsts /-a profesionālis/-e un gatavs/-a organizēt dažādas drosmīgas aktivitātes un ambiciozas idejas uzņēmējdarbības attīstībai.

Mēs piedāvājam:

  • pilna laika darbu uz nenoteiktu laiku; 
  • drošu un sakārtotu darba vidi, nepieciešamo aprīkojumu darba vietā;
  • stabilu atalgojumu (1720 EUR pirms nodokļu nomaksas); 
  • veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem, sociālās garantijas;
  • papildatvaļinājuma dienas;
  • elastīga darba laika organizēšanu ar iespēju strādāt attālināti;
  • ja jaunā speciālista faktiskā vai deklarētā dzīvesvieta ir ārpus Cēsu novada pašvaldības administratīvās teritorijas, speciālistam pastāv iespēja pretendēt uz apdzīvojamo platību.

CV, pieteikuma vēstuli iesniegt personīgi (Cēsu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, Cēsu novada Centrālā administrācijā, Raunas iela 4, Cēsis) vai elektroniski, sūtot uz e-pastu vakances@cesunovads.lv ar norādi “Uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadītājs” līdz 2023. gada 2. augustam (ieskaitot).

 

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

 

Informācija par personas datu apstrādi.

Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada Centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.

Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.

Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".

Datums: 2023. gada 21. jūlijs