Cēsis ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!
Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru aicinām darbā pozitīvu un uz risinājumu atrašanu vērstu uzņēmējdarbības attīstības projektu vadītāju, kurš vai kura spētu dot ieguldījumu Cēsu novada uzņēmējdarbības vides attīstībā.
Nepieciešamās kompetences:
Augstākā izglītība (vēlams biznesa vadības/ekonomikas/menedžmenta jomā);
Praktiskā darba pieredze vismaz 3 gadi uzņēmējdarbībā un/vai ar uzņēmējdarbības vides attīstību saistītā jomā;
Vēlama projektu vadīšanas un ieviešanas pieredze;
Zināšanas uzņēmējdarbības vides attīstības jomā;
Investīciju projektu sagatavošanas prasmes;
Pamata zināšanas publiskā sektora pārvaldībā;
Zināšanas darbā ar ES un citu finansējuma avotu līdzekļu piesaisti;
Ļoti labas komunikācijas un publiskās uzstāšanās prasmes;
Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas, mūsdienām atbilstošas datorprasmes.
Tev tiks dota iespēja piedalīties Cēsu novada uzņēmējdarbības vides attīstībā, veidojot Cēsu novadu par atraktīvu vietu uzņēmējdarbībai un investīciju piesaistei. Ņemot vērā Cēsu novada atvērtību inovācijām, Tev būs iespēja īstenot dažādas idejas un projektus, lai veicinātu uzņēmējdarbību 21. gadsimta apstākļos.
Mēs sagaidām, ka Tu strādāsi investīciju piesaistē Cēsu novadam, sadarbosies ar Cēsu novada uzņēmējiem un būsi aktīvs Cēsu uzņēmējdarbības vides attīstības politikas izstrādē un ieviešanā. Mēs redzam, ka Tu esi uz sadarbību vērsts profesionālis, ka ir gatavs organizēt dažādas drosmīgas aktivitātes un ambiciozas idejas uzņēmējdarbības attīstībai.
Mēs piedāvājam:
Darbu pusslodzē Cēsu novada pašvaldībā un vienlaicīgi pusslodzē Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā.
Darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai (1052 - 1382 eiro) un kvalifikācijas pakāpei;
Profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
Veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam.
LTRK Reģionālās nodaļas vadītāju (Cēsīs)
Darba pienākumi:
Vadīt LTRK reģionālo nodaļu
Sadarbība ar esošajiem un potenciālajiem LTRK biedriem
Organizēt pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides uzlabošanu reģionā
Pārstāvēt LTRK biedru intereses valsts un pašvaldību iestādēs, organizēt uzņēmējdarbību veicinošus un biedriem saistošus pasākumus
Prasības kandidātēm/-tiem:
Augstākā izglītība
Teicamas latviešu, labas krievu un ļoti labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos
Ļoti labas datorzināšanas (MS Office)
Izcilas komunikatīvās un organizatoriskās prasmes
LTRK piedāvā:
Darbu ar mūsu biedriem – Latvijas uzņēmumiem
Karjeras izaugsmes iespējas
Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu
Labus darba apstākļus, pretimnākošus kolēģus un vadību.
CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesis.lv ar norādi “Uzņēmējdarbības attīstības projektu vadītājs” līdz 2019.gada 15.februārim.