Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairākTuvojoties 2024. gada ienākumu deklarāciju iesniegšanai, atgādinām, ka tā vienkārši un ērti iesniedzama elektroniski Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS).
Kā iesniegt deklarāciju elektroniski?
Klātienes apmeklējumi klientu apkalpošanas centros – ar iepriekšēju pieteikšanos!
Ja tomēr izvēlaties iesniegt deklarāciju klātienē, lūdzam iepriekš pieteikt apmeklējumu, zvanot uz tuvāko Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC).
Klātienes apmeklējumi tiek organizēti, lai nodrošinātu efektīvu klientu apkalpošanu un izvairītos no rindām.
Klientu apkalpošanas centru adreses Cēsu novadā:
Nesteidzieties ar deklarācijas iesniegšanu!
Lai atgūtu no valsts pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par saviem un savu ģimenes locekļu attaisnotajiem izdevumiem, gada ienākumu deklarāciju var iesniegt un labot vēl trīs gadus.
Papildu informāciju par deklarācijas iesniegšanu un konsultācijas iespējams saņemt VID mājaslapā vai zvanot uz konsultatīvo tālruni 67120000.
Plašāka informācija par deklarācijas iesniegšanas kārtību pieejama VID mājaslapā ŠEIT.
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
E-adrese
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv