Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairākCēsu novada pašvaldības aģentūras “Sociālais dienests” un Labklājības ministrijas īstenotā ESF līdzfinansētā projekta “Profesionālā sociālā darba attīstība pašvaldībās“ (projekta Nr. 9.2.1.1./15/I/001) aktivitātes “Ģimenes asistenta pakalpojuma aprobēšana” ietvaros īstenotajā pilotprojektā Cēsu novada ģimenēm ar bērniem ir iespējas saņemt ģimenes asistenta pakalpojumu. Līdz šim ģimenes asistentu pakalpojumu saņēmušas sešas ģimenes un to nodrošināja divi asistenti (katrs 0,3 slodze).
Katra ģimene un ģimenes situācija ir atšķirīga un neatkārtojama, tādēļ ģimenes asistentam “darba instrumenti” ir jāizvēlas un jāizmanto individuāli un atbilstīgi situācijai.
Tāpēc ģimenes asistentu pakalpojuma sniedzējiem ir ļoti svarīgas iegūtās profesionālās zināšanas, profesionālo kompetenču, zināšanu un prasmju kopums, ģimenes asistenta individuālās rakstura iezīmes un dzīves pieredze, kā arī vietējās kopienas resursu pārzināšana.
Ko iegūst personas un ģimenes?
Ko iegūst sabiedrība (Cēsu novada pašvaldība)?
Ko iegūst ģimenes asistenti?
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
E-adrese
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv