Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairākSniedzot atbalstu Cēsu novada iedzīvotājiem ārkārtējās situācijas laikā, Cēsu novada dome 2020.gada 7.maijā apstiprināja jaunus saistošos noteikumus Nr.12 “Par krīzes pabalstu ārkārtējās situācijas laikā Cēsu novadā”, ieviešot jaunu pabalstu.
Krīzes pabalstam var pieteikties personas:
Krīzes pabalsta apmērs:
- 128,00 eiro mēnesī, ja mājsaimniecībā dzīvo viena persona;
- 80,00 eiro mēnesī katrai personai, ja mājsaimniecībā dzīvo vairāk kā viena persona.
Krīzes pabalstu piešķir uz trim mēnešiem, bet ne uz ilgāku termiņu, kā vienu kalendāra mēnesi pēc valstī noteiktās ārkārtējāssituācijas beigām. Pabalstu izmaksā reizi mēnesī, to pārkaitot personas norādītajā kredītiestādes kontā.
Atbalsta saņemšanai iesniegumu var iesniegt Sociālajam dienestam elektroniski, sūtot uz e-pastu: soc.ag@cesis.lv, izmantojot e-pakalpojuma vidi: www.latvija.lv (https://www.latvija.lv/Epakalpojumi /EP155/), vai atstājot iesniegumu Sociālā dienesta pastkastītēs ēkas Bērzaines ielā 18, Cēsīs, 1. 2. vai 3. stāvā, kā arī Vaives pagasta Rīdzenes bibliotēkas pastkastītē. Iesnieguma formas ir atrodamas arī mājas lapā www.cesis.lv/atbalsts.
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
E-adrese
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv