Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

No 1.oktobra Sociālais dienests klientus pieņems pēc iepriekšēja pieraksta

Ņemot vērā COVID-19 potenciālo infekcijas izplatīšanās risku, un lai rūpētos par apmeklētāju veselību, no 1.oktobra Cēsu novada pašvaldības aģentūrā "Sociālais dienests" (turpmāk - Dienests) nodrošinās klientu apkalpošanu pēc iepriekšēja pieraksta.

Lai saņemtu palīdzību, tai skaitā, noformētu trūcīgā un maznodrošinātā statusu, pieprasītu dažāda veida pabalstus u.c., iedzīvotāji tiek aicināti iepriekš sazināties ar Dienestu par ērtāko apmeklējuma dienu un laiku.

Vienoties par pierakstu iespējams, zvanot pa tālruņiem:

  • Sociālās palīdzības organizatori: 64122908; 64127745
  • Ģimeņu atbalsta nodaļas sociālie darbinieki: 26634316; 29327436
  • Atbalsta nodaļas pilngadīgām personām sociālie darbinieki: 26357317; 2026331

Atgādinām, ka šajā periodā iesniegumus var iesniegt Dienestam elektroniski, sūtot uz e-pastu: soc.ag@cesis.lv, izmantojot e-pakalpojuma vidi: https://www.latvija.lv/Epakalpojumi/EP155/ (izvēlēties iestādi Cēsu novada pašvaldības aģentūra "Sociālais dienests"), vai atstājot iesniegumu Dienesta pastkastītēs ēkas Bērzaines ielā 18, Cēsīs, 1. 2. vai 3. stāvā, kā arī Vaives pagasta Rīdzenes bibliotēkas pastkastītē. Iesnieguma formas ir atrodamas arī mājas lapā cesis.lv sadaļā "Atbalsts".

Tāpat Dienests aicina klientus izturēties atbildīgi pret citiem cilvēkiem un nekādā gadījumā neplānot klātienes apmeklējumu, ja ievērotas vismazākās pazīmes par saslimšanu ar COVID 19, ir slikta pašsajūta vai arī ir bijis kontakts ar saslimušajiem.

Datums: 2020. gada 30. septembris