Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Sociālais dienests turpina organizēt klientu pieņemšanu pēc iepriekšēja pieraksta

Sociālais dienests turpina organizēt klientu pieņemšanu pēc iepriekšēja pieraksta

Rūpējoties par mūsu klientu un darbinieku drošību, Sociālais dienests arī maijā turpinās apkalpot iedzīvotājus attālināti, klientu pieņemšanu organizējot pēc iepriekšēja pieraksta.

Par sociālo palīdzību un pakalpojumiem aicinām konsultēties telefoniski ar Sociālā dienesta darbiniekiem, kuri sniegs atbildes un ieteikumus jautājumu un problēmu sekmīgai atrisināšanai, izņēmuma gadījumā vienojoties par pieņemšanu klātienē:

  • Sociālās palīdzības organizatori: 64122908; 64127745
  • Ģimeņu atbalsta nodaļas sociālie darbinieki: 26446337; 29327436
  • Atbalsta nodaļas pilngadīgām personām sociālie darbinieki: 26357317; 20263331; 27860024

Atgādinām, ka šajā periodā iesniegumus dienestam var iesniegt:

  1. sūtot uz e-pastu: soc.ag@cesis.lv;
  2. izmantojot e-pakalpojuma vidi: https://epakalpojumi.cesis.lv/ vai https://www.latvija.lv/Epakalpojumi/EP155/ (izvēlēties iestādi “Cēsu novada pašvaldības aģentūra “Sociālais dienests””);
  3. atstājot iesniegumu dienesta pastkastītēs ēkas Bērzaines ielā 18, Cēsīs, 1. 2. vai 3. stāvā, kā arī Vaives pagasta Rīdzenes bibliotēkas pastkastītē. Iesnieguma formas ir atrodamas arī mājas lapā www.cesis.lv sadaļā “Atbalsts”.

Dienests aicina klientus izturēties atbildīgi pret citiem cilvēkiem un nekādā gadījumā neplānot klātienes apmeklējumu, ja novērotas vismazākās pazīmes par saslimšanu ar Covid - 19, ir slikta pašsajūta vai arī ir bijis kontakts ar saslimušajiem.

Datums: 2021. gada 27. aprīlis