Dokumenti
Organizējot publiskus pasākumus Cēsu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā, jāsaņem pašvaldības atļauja publiska pasākuma rīkošanai.
Pakalpojuma pieprasīšana Lai saņemtu pašvaldības atļauju publisku pasākumu rīkošanai:
Rīkojot publisku pasākumu, Cēsu novada pašvaldībā un Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Cēsu iecirknī jāiesniedz šādi dokumenti:
Dokumentus var iesniegt klātienē Cēsu novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Raunas ielā 4.
Sūtot iesniegumu un pievienojamos dokumentus elektroniski, lūdzam tos adresēt uz pašvaldības e-pastu dome@cesis.lv. |
VPVKAC Cēsu novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Raunas iela 4, Cēsis, Cēsu nov., LV-4101 Tālrunis: 64161800, 66954884
Darba laiks Pirmdienās 8.00 - 18.00 Otrdienās 8.00 - 17.00
Papildu informācija par pakalpojuma pieprasīšanu un saņemšanu pa tālruni 26414980 vai, rakstot uz agita.alksnite@cesunovads.lv. |
Pakalpojuma saņemšana Publiska pasākuma rīkošanas atļaujas pieprasījums tiek izskatīts Cēsu novada pašvaldības Publisku pasākumu atļauju izsniegšanas komisijā ne ilgāk kā 14 darba dienu laikā. |
Saistītie pakalpojumi
Atļauja ielu tirdzniecībai vai ielu tirdzniecības organizēšanai pasākuma laikā
Normatīvie akti
Publisku izklaides un svētku pasākumu drošības likums