Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairākPabalstu krīzes situācijā, neizvērtējot mājsaimniecības materiālos resursus, piešķir:
1) katastrofu gadījumā – līdz divu valstī noteikto minimālo darba algu apmēram vienai mājsaimniecībai, ņemot vērā ārējo apstākļu radīto zaudējumu sekas;
2) citu ārēju notikumu dēļ – līdz vienas valstī noteiktās minimālās darba algas apmēram vienai mājsaimniecībai.
Pabalstu krīzes situācijā piešķir, ja iesniegums un krīzes situāciju apliecinoši dokumenti Sociālajā dienestā saņemti ne vēlāk kā mēnesi pēc krīzes situācijas rašanās. Lēmumu par pabalstu krīzes situācijā pieņem piecu darbdienu laikā no visu dokumentu saņemšanas dienas.
Pabalstu krīzes situācijā pēc Sociālā dienesta lēmuma pieņemšanas izmaksā naudā vai pabalsta summas apmērā sedz izdevumus par precēm vai pakalpojumiem.
Pieteikumu atbalsta saņemšanai var iesniegt:
Normatīvie akti
2021.gada 21.oktobra Cēsu novada domes saistošie noteikumi Nr. 8 "Par pamata sociālās palīdzības pabalstiem, pabalstu krīzes situācijā un pabalstiem atsevišķu izdevumu apmaksai trūcīgām un maznodrošinātām personām Cēsu novadā".
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
E-adrese
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv