Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Klientu apkalpošana

Atceries! Ērtāk un ātrāk saņemt pašvaldības pakalpojumu attālināti ŠEIT.
Ar pilnu Cēsu novada pašvaldības pakalpojumu sarakstu iepazīsties ŠEIT.

Cēsu novada VPVKAC un KAC mērķis ir nodrošināt iespēju iedzīvotājiem pēc iespējas tuvāk savai dzīvesvietai iegūt informāciju un praktisku palīdzību valsts pārvaldes un pašvaldības pakalpojumu pieteikšanā.

  • Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri (VPVKAC) ir pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus.
  • VPVKAC var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību klātienē pieteikt visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.gov.lv un epakalpojumi.cesis.lv pieejamos e-pakalpojumus, izveidot un izmantot E-adresi, kā arī atsevišķus Valsts ieņēmuma dienesta un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus u.c. var pieteikt uz vietas VPVKAC papīra formā.
  • VPVKAC telpās var izmantot “klienta darba vietu” - iedzīvotājam brīvi un bez maksas pieejamu darba vietu, kas tehniski aprīkota ar datoru, printeri un interneta pieslēgumu.
  • Klientu apkalpošanas centri (KAC) ir klientu apkalpošanas vietas, kuros var saņemt palīdzību un atbalstu e-pakalpojumu iesniegšanā portālā www.latvija.gov.lv un www.epakalpojumi.cesis.lv, kā arī praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un E-adresi. Ikvienā KAC var saņemt vispārīgu informāciju par pašvaldības pakalpojumiem un veikt maksājumus par pašvaldības pakalpojumiem.
  • Pagastu pārvaldes (KAC) ir klientu apkalpošanas punkti, kurās var saņemt informāciju par pašvaldības pakalpojumiem, nodot iesniegumus un veikt maksājumus par pašvaldības pakalpojumiem.