Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Attīstības pārvaldes vadītājs


CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
aicina darbā
Cēsu novada Centrālās administrācijas
Attīstības pārvaldes vadītāju
(darbs uz nenoteiktu laiku)

Cēsu novada pašvaldība (turpmāk – arī pašvaldība) ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Galvenie amata pienākumi:

  • Plānot, organizēt, nodrošināt Attīstības pārvaldes darbu;
  • Risināt pārvaldes kompetencē esošos jautājumus;
  • Vadīt  Attīstības pārvaldes cilvēkresursus;
  • Plānot, vadīt un nodrošināt attīstības, stratēģisko, plānošanas un normatīvo dokumentu izstrādi, īpaši attīstības projektu, investīciju piesaistes, teritorijas plānošanas, vides aizsardzības un sabiedrības iesaistes jomās;
  • Nodrošināt finanšu līdzekļu piesaisti Cēsu novada pašvaldības attīstības projektu īstenošanai no dažādiem valsts un Eiropas Savienības fondu avotiem;
  • Plānot un kontrolēt pārvaldes budžetu;
  • Veidot un attīstīt Cēsu novada pašvaldības dalību starptautiskos sadarbības projektos un tīklos, sekmējot pieredzes apmaiņu un zināšanu pārnesi.

Prasības pretendentiem /-ēm:

  • Augstākā izglītība, vēlams biznesa vadības / inženierzinātņu / attīstības plānošanas / sociālo zinātņu jomā;
  • Pieredze vadošā amatā un / vai lielu projektu vadībā;
  • Pieredze darbā ar attīstības projektiem;
  • Vēlama pieredze darbā valsts vai pašvaldības iestādē;
  • Vēlama pieredze pašvaldības plānošanas dokumentu izstrādē;
  • Normatīvo aktu pārzināšana amata kompetencē esošo jautājumu jomā;
  • Ļoti labas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • Ļoti labas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Kopmetences:

  • Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un organizēt darbu, kā arī efektīvi strādāt un vadīt komandu. Prasme risināt nestandarta situācijas, radoša domāšana, precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Mēs piedāvājam:

  • Darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
  • Stabilu atalgojumu (2541 EUR pirms nodokļu nomaksas);
  • Profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
  • Veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem, sociālās garantijas;
  • Papildatvaļinājuma dienas;
  • Elastīga darba laika organizēšanu ar iespēju strādāt attālināti;
  • Ja jaunā speciālista dzīvesvieta ir ārpus Cēsu novada pašvaldības administratīvās teritorijas, speciālistam pastāv iespēja pretendēt uz apdzīvojamo platību.

Iesniedzamie dokumenti:

  • Motivācijas vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām, tai skaitā aprakstot iepriekšējo vadības pieredzi un stilu), dzīves gaitas apraksts CV.

CV, pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv ar norādi “Attīstības pārvaldes vadītājs” līdz 2025. gada 6. maijam (ieskaitot).

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Informācija par personas datu apstrādi.

Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada Centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.

Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.

Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".