Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Projektu ieviešanas, uzraudzības nodaļas vadītājs

CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
aicina darbā
Cēsu novada Centrālās administrācijas
Attīstības pārvaldes
Projektu ieviešanas, uzraudzības nodaļas
VADĪTĀJU
1 amata vieta
(amata vieta uz nenoteiktu laiku)

 

Cēsu novada pašvaldība ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Projeku ieviešanas, uzraudzības nodaļas vadītāja amata mērķis ir Cēsu novada pašvaldības projektu portfeļa pārvaldība, attīstības projektu ieviešana un uzraudzība novadā.

Galvenie amata pienākumi:

  • pārvaldīt un koordinēt Cesu novada pašvaldības projektu portfeli;
  • plānot un vadīt struktūrvienības darbu;
  • plānot, organizēt, kontrolēt investīciju projektu, tajā skaitā lielu, sarežģītu un/vai nestandarta projektu sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību;
  • risināt ar finansēm saistītus jautājumus projektos;
  • nodrošināt sadarbību ar projektu uzraugošajām iestādēm;
  • analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas;
  • organizēt projektā iesaistītā administratīvā personāla darbu;
  • sekot un informēt par pieejamiem finanšu avotiem, fondiem, atbalsta programmām un pamatprincipiem finansējuma saņemšanai, izvērtēt dokumentu projektus un sniegt priekšlikumus  atbildīgajām institūcijām atbalsta programmu izstrādes procesā;
  • dalība investīciju projektu darba grupās, iepirkumu komisijās u.c.

Prasības pretendentiem / -ēm:

  • augstākā izglītība, vēlams projektu vadības, uzņēmējdarbības vadības vai sociālajās zinātnēs;
  • vismaz trīs gadu pieredze projektu plānošanā, koordinēšanā un īstenošanā un / vai projektu vadības grupas sastāvā;
  • normatīvo aktu un pašvaldības saistošo noteikumu  pārzināšana darbības jomā;  
  • pieredze darbā ar publiskā sektora (valsts, pašvaldību iestāžu) projektiem ir vērtējama kā priekšrocība;
  • labas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

Personiskās īpašības:

  • precizitāte;
  • vēlme mācīties, apgūt jaunus rīkus un metodes;
  • pašiniciatīva, atbildība;
  • prasme strādāt komandā;
  • labas saskarsmes prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
  • atalgojumu (1720 EUR pirms nodokļu nomaksas);
  • profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
  • sociālās garantijas un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
  • attālināta darba iespējas .

CV un pieteikuma vēstuli iesniegt klātienē Cēsu novada pašvaldības Cēsu novada Centrālajā administrācijā, Raunas  iela 4, Cēsis, Cēsu novads vai sūtot uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv  ar norādi “Projektu nodaļas vadītājs” līdz 2023. gada 26. martam (ieskaitot). Konkursa nolikums ŠEIT.

 

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Informācija par personas datu apstrādi.

Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.

Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.

Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".