Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Vecākais projektu vadītājs infrastruktūras attīstības un būvniecības jomā

CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
aicina darbā
Cēsu novada Centrālās administrācijas
Attīstības pārvaldes
Projektu ieviešanas, uzraudzības nodaļas
VECĀKO PROJEKTU VADĪTĀJU
infrastruktūras attīstības un būvniecības jomā
1 amata vieta
(amata vieta uz nenoteiktu laiku)

 

Cēsu novada pašvaldība ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Vecākā projektu vadītāja amata mērķis ir nodrošināt pašvaldības infrastruktūras attīstības un būvniecības projektu ieviešanu un uzraudzību.

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt un koordinēt sarežģītu vai nestandarta infrastruktūras attīstības projektu ieviešanu;
  • sniegt metodisko atbalstu projektu ieviešanas komandai infrastruktūras attīstības un būvniecības projektu jomā;
  • izstrādāt ar novada attīstību saistītu investīciju projektu pieteikumus ārējā finansējuma piesaistei;
  • risināt ar finansēm saistītus jautājumus projektos;
  • nodrošināt sadarbību ar projektu uzraugošajām iestādēm;
  • organizēt projektā iesaistītā administratīvā personāla darbu;
  • sekot un informēt par pieejamiem finanšu avotiem, fondiem, atbalsta programmām un pamatprincipiem finansējuma saņemšanai, analizēt jaunu investīciju projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas; 
  • dalība investīciju projektu darba grupās, iepirkumu komisijās u.c.

Prasības pretendentiem / -ēm:

  • augstākā izglītība, vēlams projektu vadības, uzņēmējdarbības vadības, sociālajās zinātnēs, būvniecībā vai inženierzinātnē;
  • vismaz trīs gadu pieredze infrastruktūras attīstības un būvniecības projektu, tai skaitā ES fondu projektu plānošanā, koordinēšanā un īstenošanā un / vai projektu vadības grupas sastāvā.
  • normatīvo aktu un pašvaldības saistošo noteikumu  pārzināšana darbības jomā;  
  • pieredze darbā ar publiskā sektora (valsts, pašvaldību iestāžu) projektiem ir vērtējama kā priekšrocība;
  • labas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

Personiskās īpašības:

  • precizitāte;
  • vēlme mācīties, apgūt jaunus rīkus un metodes;
  • pašiniciatīva, atbildība;
  • prasme strādāt komandā;
  • labas saskarsmes prasmes.

Mēs piedāvājam:

  • darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
  • atalgojumu (1613 EUR pirms nodokļu nomaksas);
  • profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
  • sociālās garantijas un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
  • attālināta darba iespējas.

CV, pieteikuma vēstuli iesniegt klātienē Cēsu novada pašvaldības Cēsu novada Centrālajā administrācijā, Raunas  iela 4, Cēsis, Cēsu novads vai sūtot uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv  ar norādi “Vecākais projektu vadītājs” līdz 2023. gada 11. aprīlim (ieskaitot). Konkursa nolikums ŠEIT. Nolikuma grozījumi ŠEIT.

 

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Informācija par personas datu apstrādi.

Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.

Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.

Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".