Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Klientu apkalpošanas speciālistu Cēsu pilsētas SIA ''VINDA''

Cēsu pilsētas SIA “VINDA”
aicina darbā
klientu apkalpošanas speciālistu
(darbs uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

  • slēgt pakalpojumu līgumus ar klientiem;
  • nodrošināt klientu uzskaiti specializētajā grāmatvedības programmā;
  • izrakstīt, grāmatot un nosūtīt klientiem rēķinus par saņemtajiem pakalpojumiem;
  • reģistrēt, grāmatot un kontrolēt izrakstīto pakalpojumu rēķinu apmaksu.

Prasības kandidātam:

  • izglītība grāmatvedībā vai ekonomikā;
  • teicamas komunikācijas prasmes;
  • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, grāmatvedības uzskaites programmas);
  • zināšanas grāmatvedības un nodokļu likumdošanā;
  • attīstīta loģiskā domāšana, precizitāte, augsta atbildības sajūta.

Priekšrocības:

  • pieredze klientu apkalpošanā;
  • pieredze darbā ar resursu un grāmatvedības programmu Horizon.

Piedāvājam:

  • pastāvīgu darbu stabilā uzņēmumā;
  • stabilu un regulāru atalgojumu, bruto alga no 1380 EUR;
  • sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu;
  • apmācības iespējas.

Pieteikumu un dzīves aprakstu (CV) nosūtīt elektroniski uz info@vinda.lv vai iesniegt Cēsu pilsētas SIA “VINDA” Valmieras ielā 10, Cēsis līdz 2023.gada 31.oktobrim.

Tālrunis uzziņām: 29153331,  reģ.Nr.49503000754.