Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Vecākais IT atbalsta speciālists AS ''Cēsu alus''


AS "Cēsu alus"
aicina darbā
vecāko IT atbalsta speciālistu

Amata misija:

Vecākais IT atbalsta speciālists ir atbildīgs par uzņēmuma galalietotāju atbalstu, datoru, programmatūras, printeru un citu saistīto perifēriju problēmu novēršanu, lai nodrošinātu uzticamu un augstas kvalitātes IT atbalsta pakalpojumu uzņēmējdarbībai. Vecākais IT atbalsta speciālists spēlē nozīmīgu lomu uzņēmuma galalietotāju atbalstā, pārraugot atbalsta pakalpojumu kvalitāti 1. līmeņa atbalsta komandā un koordinējot ar IT atbalsta vadītāju Olvi grupā.

Atbildības:

· Nodrošināt ikdienas galalietotāju atbalstu

· Kategorizēt un prioritizēt IT atbalsta pieprasījumus

· Analizēt un risināt galalietotāju problēmas, dokumentējot un sekojot līdzi problēmām;

· Dokumentēt IT atbalsta zināšanu bāzi

· Sazināties un komunicēt visos uzņēmuma līmeņos, sniedzot ātru un precīzu atgriezenisko saiti galalietotājiem par pieprasījumu statusu

· Veikt apmācības galalietotājiem

· Risināt problēmas ar dažādām IT sistēmām, tostarp printeriem, skeneriem, datoriem, mobilajām ierīcēm un citām perifērijām

· Koordinēt ar ārējiem atbalsta piegādātājiem

· Efektīvi risināt galalietotāju problēmas, veicot tehnisko analīzi un problēmu novēršanu sadarbībā ar IT atbalsta komandām

· Uzraudzīt galalietotāju pieprasījumus un ievērot SLA

· Identificēt un eskalēt problēmas pēc nepieciešamības


Vēlamās Prasmes un kompetences:

· Maģistra / bakalaura grāds informācijas tehnoloģijās, datorzinātnēs vai līdzīgā jomā

· Stabilas informācijas tehnoloģiju pieredze galalietotāju atbalsta sniegšanā

· 3+ gadu darba pieredze tehniskajā atbalstā, IT atbalsta speciālista amatā

· Izcilas komunikācijas spējas

· Klientu apkalpošanas prasmes

· Spēcīgas kritiskās domāšanas un loģiskās domāšanas prasmes

· Stabilas spējas strādāt pie uzdevumiem saskaņā ar noteiktajām prioritātēm un termiņiem

· Spēja strādāt komandā

· ITIL un ITSM procesu zināšanas

· Jira zināšanas tiek uzskatītas par priekšrocību

· ERP (M3 Infor) sistēmas zināšanas tiek uzskatītas par priekšrocību

· Spēcīgas datorprasmes, kas nepieciešamas, lai pētītu, diagnosticētu, novērstu problēmas un identificētu risinājumus klientu problēmām

· Spēja koncentrēties un sekot līdzi problēmu risināšanai

· Problēmu risināšanas prasmes

· Izcilas rakstiskās un verbālās komunikācijas prasmes

· Ļoti labas latviešu un angļu valodas prasmes (gan rakstiski, gan verbāli)


Galvenie darbības rādītāji:

· Galalietotāju atbalsts: Nodrošināt ātru atbalstu galalietotājiem saskaņā ar noteikto SLA, nodrošinot atbalsta pakalpojumu kvalitāti un kopējo galalietotāju apmierinātību.

· IT atbalsta pakalpojumu uzticamība: Identificēt un ziņot par IT atbalsta pakalpojumu uzlabošanas iespējām, ziņojot IT atbalsta vadītājam Olvi grupā.


Mēs Tev piedāvājam:

· interesantu un dinamisku darbu lielākajā alus darītavā Latvijā

· apmācību, kas nepieciešama amata pienākumu veikšanai

· kopējo darba samaksu 2500 EUR (bruto)

· izmaksu segšanu līdz 150 EUR gadā veselības uzlabošanai, sporta aktivitātēm vai apmācībām

· labus darba apstākļus, sociālās garantijas, veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu

· profesionālus un atsaucīgus kolēģus

· iespēju iegādāties produkciju par pievilcīgām cenām un nobaudīt produktu pirms tā nokļūšanas veikala plauktā

· darba vietu Cēsīs, Aldaru laukums 1 / retāk Rīgā, Ulbrokas iela 19a

· darbu darba dienās 08:00 - 17:00 ar daļējām attālinātā darba iespējām