Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairāk
CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
aicina darbā
Cēsu novada Centrālās administrācijas
Attīstības pārvaldes Projektu ieviešanas, uzraudzības nodaļas
PROJEKTU VADĪTĀJU
(amata vieta uz noteiktu laiku līdz 31.12.2026.)
Cēsu novada pašvaldība ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!
Projektu vadītāja amata mērķis ir nodrošināt pašvaldības investīciju projektu ieviešanu un uzraudzību.
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt ar novada attīstību saistītu investīciju projektu pieteikumus;
- vadīt un koordinēt projektu ieviešanu;
- risināt ar projekta finansēm saistītus jautājumus;
- komunikācija ar projektu uzraugošajām iestādēm;
- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas;
- organizēt projektā iesaistītā administratīvā personāla darbu;
- sekot un informēt par pieejamiem finanšu avotiem, fondiem, atbalsta programmām un pamatprincipiem finansējuma saņemšanai;
- dalība projektu darba grupās, iepirkumu komisijās u.c.
Prasības pretendentiem / -ēm:
- augstākā izglītība, vēlama projektu vadības, uzņēmējdarbības vadības vai sociālajās zinātnēs;
- vēlama vismaz trīs gadu pieredze projektu, tai skaitā ES fondu projektu plānošanā, koordinēšanā un īstenošanā un / vai projektu vadības grupas sastāvā;
- normatīvo aktu un pašvaldības saistošo noteikumu pārzināšana darbības jomā.
Personiskās īpašības:
- precizitāte;
- pašiniciatīva, atbildība;
- prasme strādāt komandā;
- labas saskarsmes prasmes.
Mēs piedāvājam:
- darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
- atalgojumu (1729 EUR pirms nodokļu nomaksas);
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
- veselības apdrošināšanu pēc 3 mēnešiem, sociālās garantijas.
- papildatvaļinājuma dienas.
- elastīga darba laika organizēšanu ar iespēju strādāt attālināti.
- ja jaunā speciālista dzīvesvieta ir ārpus Cēsu novada pašvaldības administratīvās teritorijas, speciālistam pastāv iespēja pretendēt uz apdzīvojamo platību.
CV, pieteikuma vēstuli iesniegt sūtot uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv ar norādi “Projektu vadītājs” līdz 2025. gada 23. martam (ieskaitot).
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
E-adrese
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv